Wednesday 4 June 2014

Vivix Buat Yang Teristimewa


VIVIX ANTARA YANG TERINDAH DARI SHAKLEE

 Vivix antara yang Terindah dari Shaklee


Assalamualaikum semua..in sya allah hari ni saya nk bercerita tentang VIVIX SHAKLEE.
 Ia merupakan salah satu produk yang terhebat dan diantara yang terindah yang telah dicetuskan oleh SHAKLEE..

VIVIX merupakan Produk SHAKLEE yang pertama saya intai untuk didekati dan untuk difahami khasiat yang terkandung di dalamnya..sebabnya famous sangat-sangat coz selalu menjadi topik perbualan diantara  pengguna Shaklee..so memang saya teruja sangat nak tahu tentang VIVIX walaupun masa tu saya bukan ahli Shaklee pun, cuma suami yang memang dah amalkan set resdung Shaklee:p 



Memang tak dinafikan harganya agak mahal tapi jika dibandingkan dengan khasiat yang terkandung di dalamnya memang berbaloi jika dimiliki, makan pun hanya 1 sudu kecil je sehari..lagipun bukan saya saja yang boleh makan dan amalkan ,suami pun bole makan dan amalkan juga..kita yang muda dan tiada masalah kesihatan ni memang eluk sangat kalau mula mengamalkannya..

        Alhamdulillah bila rasa puas hati dengan khasiat dan kesan VIVIX ni..saya cepat-cepat rekemenkan buat ibu dan ayah tersayang untuk diamalkan..takkan kita je nak sihat, betul tak?Alhamdulillah, diorang pun dah jadi pengamal VIVIX yang tegar macam saya dan suami:p 

        Cuma saya selalu nasihatkan kepada pengguna, makan secara berterusan coz Produk Shaklee ni bukan ubat tapi Vitamin yang Organik so memang ambil masala sikit bukan macam ubat (bergantung pada badan seseorang,lain orang lain kesannya) tapi takpe yang penting Produk-Produk Shaklee ni semuanya Selamat
in sya allah..

KHASIAT VIVIX YANG ANDA PERLU TAHU 




SIAPA YANG MEMERLUKAN VIVIX

  • Pesakit SLE
  • Individu yang mempunyai risiko menghidap KANSER (keturunan atau pernah menghidap kanser)
  • Penhgidap  PENYAKIT JANTUNG
  • Penhidap KENCING MANIS
  • Penghidap STROK
  • Penghidap DARAH TINGGI
  • PEROKOK 
  • Individu yang RABUN, KATARAK 
  • Individu yang mengalami masalah NYANYUK
  • Individu yang inginkan KESIHATAN MENYELURUH

TESTIMONI VIVIX SHAKLEE






      


Jadi, apa tunggu lagi..
 Bagi  yang yang sibuk bekerja mencari rezeki buat keluarga tercinta, apa salahnya kita jaga kesihatan kita juga,kita hadiahkan buat diri dan insan tersayang..lagipun ianya sebagai pelaburan untuk kesihatan masa depan.

Saya memang mencadangkan VIVIX SHAKLEE ini buat anda semua yang ada masalah kesihatan dan buat semua yang mementingkan kesihatan secara menyeluruh, supaya dengan izin Allah kita semua diberi kesihatan dan kecergasan untuk menguruskan urusan harian kita dan melaksanakan ibadah juga.

 Lagipun VIVIX ni banyak khasiatnya..sihat pun dapat cantik pun dapat..so bonusla kan..

        Namun, jauh di sudut hati saya, saya memang benar-benar ingin berkongsi apa yang memang terbaik untuk anda yang ingin mengamalkan atau yang tercari-cari suplement yang sesuai samada untuk diri sendiri mahupun untuk suami dan anak-anak tersayang bukan sebab nak jual produk semata-mata tapi moga dapat juga berkongsi kegembiraan bersama.in sya allah saya akan cuba membantu anda:)


# jom sihat bergaya dengan Shaklee..
# nak buat duit poket pun boleh, nak jana 3,4,5 angka pun boleh..

Berminat @ inginkan keterangan yang lebih lanjut..
Boleh hubungi saya di;
http://www.facebook.com/Haida Nordin
Pm/Sms/Whatsapp 0182064760
Email : inspirasihaida@gmail.com
Layari blog : inspirasihaida.blogspot.com

No comments:

Post a Comment