Saturday 21 June 2014

Kenapa Bisnes Shaklee menjadi pilihan?

Assalamualaikum dan Salam sejahtera..
Kenapa bisnes Shaklee menjadi pilihan?



Untuk memulakan sesuatu bisnes ia bukan perkara yang mudah, namun ia bukannya perkara yang mustahil..perlu ada idea dan konsep yang bagus dan bernas..yang mampu diterima masyarakat dan orang ramai..sasaran dan target yang bagaimana yang anda mahukan dan semua itu bergantung pada produk jualan anda..anda juga perlu ada pelan dan perancangan yang baik untuk memastikan bisnes anda terus berkembang dalam jangka masa terdekat dan masa yang akan datang..sentiasa memikirkan idea-idea yang baru dan berbeza supaya customer tidak bosan..dan tetap mendapat sambutan..

Tekan sini untuk melihat entry saya yang lepas berkaitan dengan 
apa yang penting dalam menjayakan sesuatu bisnes..

Kenapa jenama Shaklee menjadi pilihan?

Saya memilih bisnes Shaklee kerana JENAMA YANG SUDAH TERKENAL..jadi tidak perlu lagi bersusah payah untuk saya memperkenalkan kepada customer dan menerangkan tentang produk..produk-produk keluaran shaklee pula, memang benar-benar bagus dan sihat, sebab itulah produk shaklee bukan hanya menjadi pilihan ramai malah menjadi pilihan ATLET USA KERANA TIADA KANDUNGAN DADAH dan ANGAKASAWAN NASA USA ketika pergi melakukan mision di Bulan sana dan diambil sebagai vitamin harian untuk kesihatan mereka..




Sebelum join bisnes Shaklee, macam-macam bisnes yang sudah saya buat..ada yang ok, ada juga yang kurang ok dan tidak kurang juga bisnes yang tidak berjaya..tapi takpa, itu semua dugaan..itulah pengalaman dan pengajaran buat saya sebagai bekalan ujian di masa depan untuk saya terus berjaya dalam bisnes..betul tak?

Saya mula jatuh hati dengan bisnes Shaklee, setelah mendapati penyakit resdung suami saya semakin pulih dan baik..beliau tidak lagi bergantung dengan ubat dari klinik or farmasi yang perlu dibeli oleh nya setiap minggu..kalau tak makan ubat mulalah bersin tak berhenti-henti pada waktu pagi..dan kini beliau terus menggunakan set resdung shaklee yang nyata lebih sihat dan semula jadi serta selamat..

Mula-mula saya ingat nak join shaklee untuk makan sendiri, namun setelah nampak ianya memberi kesan yang positif dan khasiatnya yang bagus dan berkesan..saya mula mengesyorkan kepada keluarga dan kawan-kawan..seronok sangat rasanya apabila dapat berkongsi benda yang baik bersama insan tersayang..Alhamdulillah dapat sambutan baik..jadi, saya mengambil keputusan untuk buat bisnes Shaklee dengan bersungguh-sungguh..

Saya tidak perlu risau kerana ramai yang boleh membantu saya untuk mencapai kejayaan dalam bisnes Shaklee..sebab saya mendapat leader-leader yang hebat yang boleh memberi tunjuk ajar kepada saya tentang produk dan bisnes..lagipun tak susah nak cari apa-apa maklumat tentang Shaklee dan khasiat produk Shaklee sebab semua nya boleh search di internet..so memang tiada alasan la..kecuali malas..




Adakah Shaklee Bisnes MLM?

Shaklee memang merupakan bisnes MLM, mula-mula saya amat bimbang takut tertipu dan tertindas seperti bisnes MLM yang lain, setelah dikaji sebaiknya nyata ianya berbeza..dan tidak seperti yang saya sangka..apabila kita membantu orang untuk berjaya dalam masa yang sama kita juga akan berjaya..jadi memang tiada penindasan..yang ada hanya sikap tolong-menolong yang perlu ada sesama ahli bisnes..

Tak kisahla bisnes apa pun yang ingin diceburi, memang adat dalam berbisnes..siapa yang lebih berusaha maka dia yang akan mudah berjaya..siapa yang rajin maka dia la yang akan untung..betul tak?jangan harap kejayaan setinggi gunung kalau usaha tak sekuat mana..

Sebenarnya dengan MLM ni, lagi cepat kita berjaya..sebab kita ada group yang akan sokong kita dan dalam masa yang sama kita juga menyokong dan membantu mereka serta mereka juga akan membantu kita dan menyokong kita..begitu jugalah yang lain nya.. jadi tidak timbul prasaan dengki dengan sesama ahli dan group sendiri..kerana semuanya saling membantu..

Cuma saya nak ingatkan kepada anda yang berminat nak join Shaklee atau mana-mana bisnes..PASTIKAN ANDA JOIN BISNES YANG BETUL  DAN GROUP YANG BETUL! kerana ramai kawan-kawan yang saya kenal tak berminat dengan MLM kerana tiada sokongan dan dorongan oleh ahli kumpulan, padahal sebelum join, call hari-hari tapi lepas tu dibiar sendirian..nak usaha macam mana kalau kita pun tak tahu..sepatutnya bagila tunjuk ajar dan tunjukkan cara sebelum berdikari sendiri..jadi nasihat saya, kalau anda nak join apa-apa bisnes sekali pun study produk dan fikir dahulu..pastikan anda bertindak secara bijak..



Senang tak nak jual produk Shaklee?


Sangat senang sebenarnya, sebab produk shaklee ni vitamin dan bukanya ubat..memang menjadi kesukaan ramai orang kerana tiada kandungan dadah di dalamnya..lagi pun produk shaklee ni dah memang terkenal..jadi kita hanya perlu tahu khasiat yang terkandung di dalam vitamin-vitamin shaklee tersebut untuk dipromosikan dan untuk penyakit yang sesuai..kalau search di internet, macam-macam info anda boleh dapat..

Jadi tunggu apa lagi?cepat-cepatlah fikir dengan baik dan buatlah keputusan yang bijak..lagi cepat kita bermula lagi cepat kita berjaya..jangan disia-siakan impian yang murni..capailah cita-cita anda sekarang..dengan menjadi sahabat dan ahli kumpulan bisnes Shaklee saya..saya pasti anda tidak akan menyesal, in sya allah..kita akan berusaha bersama-sama..

Jom sihat bergaya dengan Shaklee..
Shaklee menawarkan 100% selamat, 100% mesra alam, 100% berkesan

Yuran keahlian hanya rm65 sahaja untuk seumur hidup

semoga berjaya..



is it true that you want it? and act like you need it

#jom sihat bergaya dengan Shaklee
#jana side income anda dengan tawaran bisnes dr shaklee hanya dari rumah..
#nak brape angka 4,5 angka..semuanya boleh 

Sebarang pembelian@pertanyaan lanjut boleh diajukan terus kepada saya (Haida) :
http://www.facebook.com/haida83
Pm/sms/whatsApp : 0182064760
Call no : 0145407870
E-mail : inspirasihaida@gmail.com
Layari blog : inspirasihaida.blogspot.com


No comments:

Post a Comment