Saturday 14 June 2014

Sihat dan kurus dengan Shaklee Slimming Set


Assalammualaikum dan selamat sejahtera..

Apa itu Shaklee Slimming Set?

Shaklee Slimming Set ialah vitamin atau suplement yang mampu membantu anda menurunkan berat badan secara sihat dan kurus dengan cara yang berkesan dan selamat..

Semua orang pasti menginginkan tubuh badan yang sihat dan kurus menawan, betul tak? semua orang termasuk saya mendambakan tubuh badan yang sihat dan kurus..bukan hanya untuk memastikan tubuh badan saya bebas daripada penyakit, namun kesihatan yang menyeluruh akan membuatkan saya dapat menjalani kehidupan yang selesa dan lebih bahagia disamping membantu saya untuk mudah beribadah..



Menurut artikel berita harian 14 November 2011 kadar obesiti di Malaysia adalah yang tertinggi dikalangan negara- negara ASEAN www.bharian.com.my/.../KadarobesitidiMalaysiatertin... ia perlu dipandang lebih serius kerana Malaysia telah disenaraikan sebagai negara paling gemuk di Asia Tenggara..dengan kadar obesiti yang tertinggi mengalahkan negara-negara lain dan berada di tempat yang keenam..adoii teruknya, macam mana nak sihat dan kurus ni? 

Kita diseru supaya mengamalkan gaya hidup yang sihat, seperti bersenam, pengambilan makanan dengan cara yang betul, makan buah-buahan dan sayuran, pengamalan suplement dan vitamin juga amat membantu untuk kekal cergas, sihat dan kurus..

Kenapa Shaklee Slimming Set?

Shaklee slimming Set memang menjadi pilihan orang ramai dan mendapat permintaan yang tak putus-putus..
minggu ni sahaja 4 orang customer dah order..ada yang repeat order dan ada yang baru sahaja nak mengamalkannya..apa pun ia merupakan suplement sihat dan kurus yang laris serta berkesan untuk anda tampil kurus dan cantik serta selamat..

Jom sihat dan kurus bersama-sama..saya pun baru sahaja mengamalkan Shaklee Slimming Set untuk kekal sihat dan kurus menawan..pastinya nak tawan hati suami la hihi..Alhamdulillah, baru 2 minggu mengamalkan Shaklee Slimming Set ini, berat badan saya telah turun 3 kilogram dalam masa 2 minggu..seronok sangat..
kalau tak berat badan saya ni memang susah nak turun..

Bagaimana Shaklee Slimming Set bertindak?

Saya memilih Cinch Shake untuk diamalkan..dengan pengambilan Cinch Shake mengikut cara yang dinasihatkan Cinch Shake membantu saya merasa kenyang dalam waktu yang lama dan itu membuatkan saya makan dengan jumlah yang sedikit..dan kalau makan pun tak jadi bersungguh sangat..itu pun saya makan tak pantang langsung(tak diet pun)..kalau makan tu pantang-pantang sikit mungkin boleh turun dengan lebih cepat lagi supaya saya lebih cepat sihat dan kurus..

Saya ambil Shaklee Slimming Set 3B kerana ingin kurangkan berat badan secara optimum..sebab saya nak sihat dan kurus, dengan pengurangan berat badan yang lebih cepat dan berkesan..Set 3B ini didatangkan dengan 3 jenis suplement iaitu suplement yang mampu untuk Bakar, Buang dan Bina..

Jom berkenalan dengan shaklee Slimming Set 

Set 3B

 1) Bakar 

LECITHIN @ OMEGA GUARD





2) BUANG

ALFALFA COMPLEX @ HERB-LAX




3) BINA

ESP @ CINCH




Set yang mana bersesuaian dengan anda?

Kesesuaian set bergantung kepada diri anda dan tahap kesihatan tubuh badan anda..misalnya saya nak sihat dan kurus dengan cara yang semulajadi maka saya memilih Cinch kerana Cinch tidak sesuai untuk ibu-ibu yang mengandung, ibu-ibu yang menyusukan bayi dan ia mempunyai kalori yang rendah yang tidak membantu perkembangan bayi anda..


Testimoni 







Slimming set yang mana menjadi pilihan anda?

Jadi, hubungi saya untuk penerangan yang lebih lanjut.. dan saya akan cuba membantu anda untuk mendapatkan suplement yang sesuai untuk anda amalkan..kerana bukan semua sesuai untuk kita jadi kena tengok tahap kesihtan badan kita sebelum mengambil mana-mana suplement yang sesuai..janagan risau saya akan cuba bantu anda membuat pilihan yang bijak..yang pasti saya akan bantu anda sihat dan kurus dengan cara yang berkesan dan selamat..yang penting anda belilah dari agen yang benar-benar mampu membantu anda dan yang boleh bimbing anda supaya anda berjaya sihat dan kurus dengan berkesan dan selamat..




#jom sihat bergaya dengan Shaklee
#jana side income anda dengan tawaran bisnes dr shaklee hanya dari rumah..
#nak brape angka 4,5 angka..semuanya boleh 


Sebarang pembelian@pertanyaan lanjut boleh diajukan terus kepada saya ( Haida) :
http://www.facebook.com/haida nordin
pm/sms/whatsApp : 0182064760
Call no : 0145407870
E-mail : inspirasihaida@gmail.com
Layari blog : inspirasihaida.blogspot.com




No comments:

Post a Comment