Monday 16 June 2014

Derita Sakit Lutut, Sendi dan Otot?Joint Health boleh membantu..


Assalammualaikum dan selamat sejahtera..

Derita Sakit Lutut, Otot dan Sendi?

Semakin usia meningkat dan bertambah semakin berisikolah kita untuk mendapat pelbagai penyakit..jika tidak dijaga dan diberi perhatian semasa muda, maka lagi bertambah terukla jadinya..begitulah juga buat mereka yang sering mengalami dan menderita sakit lutut, sendi dan otot..

Sakit lutut, sendi dan otot amatlah menyiksakan..tambah-tambah kalau yang masih muda, kerana ia mengganggu pergerakan dan membataskan aktiviti yang boleh dilakukan seharian..kalau orang tua pula lagi-lagi la menyiksakan sebabnya nak buat kerja nak duduk nak bangun pun susah..apalagi kalau kita nak beribadah, rukuk, sujud..itulah sebabnya ramai yang solat sambil duduk..


Bagaimana Sakit lutut, sendi dan otot terjadi?

Sakit lutut, sendi dan otot adalah sesuatu yang sering terjadi jika tubuh kekurangan zat yang mencukupi dalam darah untuk menggantikan sel yang baru dalam badan..Ini akan membuatkan tulang sendi menjadi haus kerana telah kehilangan cecair yang akan memudahkan pergerakan sendi lutut.. 

Perlu diingatkan supaya anda tidak  pandah mudah jika anda mengalami sakit lutut, sendi dan otot kerana ia boleh mengakibatkan kecacatan pada tubuh badan anda jika tidak diubati dan diatasi dengan segera dengan cara yang berkesan..

Jadi jangan biarkan anda terus menderita dan menahan sakit lutut, sendi dan otot lagi..bertindaklah sebelum ia menjadi semakin teruk dan parah..jika berat badan anda bertambah..anda perlu lebih berwaspada kerana lutut, sendi dan otot perlu menampung berat yang lebih dari kemampuan yang mampu ditanggungnya..



Siapa yang berisiko menghidapinya?

  • Mereka yang sering melakukan kerja berat
  • Mereka yang sihat tetapi kekurangan zat (sel baru sukar terbentuk)
  • Mereka yang aktif dan lasak bersukan
  • Mereka yang pernah mengalami kecederaan 
  • Mereka yang mengalami masalah berat badan
  • Mereka yang sudah tua

Joint Health mampu mengubati Sakit lutut, sendi dan otot?

Advanced Joint Health merupakan vitamin yang diperlukan untuk memastikan kesihatan tubuh badan terutamanya sakit lutut, sendi dan otot..Ia direka khas untuk membantu mereka yang mengalaminya dan menderita disebabkan kesukaran dalam pergerakan yang dialami..




TESTIMONI PENGGUNA





       Jadi kepada semua yang mengalami sakit lutut, sendi dan otot..jadi, tunggu apa lagi.. cepat-cepatlah beli dan amalkan Advanced Joint Health ni, yang nyata mampu membantu anda dan merawat dengan berkesan..kalau anda sihat jangan lupa beli dan hadiahkan buat insan tersayang iaitu ibu dan ayah kita yang selalunya mengalami sakit lutut, sendi dan otot ini..mudah-mudahan semuanya sihat walafiat..





#jom sihat bergaya dengan Shaklee
#jana side income anda dengan tawaran bisnes dari shaklee hanya dari rumah..
#nak berape angka 4,5 angka..semuanya boleh 


Sebarang pembelian@pertanyaan lanjut boleh diajukan terus kepada saya ( Haida) :
http://www.facebook.com/haida nordin
pm/sms/whatsApp : 0182064760
Call no : 0145407870
E-mail : inspirasihaida@gmail.com
Layari blog : inspirasihaida.blogspot.com


No comments:

Post a Comment