Friday 3 October 2014

Set Kehamilan Shaklee yang Hebat

ANDA HAMIL? TAHNIAH..

Tahniah buat ibu-ibu yang baru sahaja disahkan oleh doktor bahawa anda semua telah hamil..Mesti seronok sangat, betul tak? Saya dan keluarga pun seronok sebab nak dapat orang baru, amsyar and aisyie pun excited nak dapat adik baru..Hebat betul Kuasa Allah, kami hanya merancang dan perancangan Allah adalah yang terbaik buat kami..Sesungguhnya ini adalah antara anugerah kaum perempuan yang terindah yang tak mampu dibayangkan dan tak mampu ditukar dengan wang ringgit. Beruntunglah bagi ibu-ibu yang diberi peluang untuk hamil dan jangan lupa banyakkan bersyukur, kerana kita diberi ruang dan rezeki yang kita hanya mampu berusaha namun Yang Maha Esa jua yang menetukan segalanya.

Untuk ibu-ibu yang masih berusaha mendapatkan cahaya mata, pastikan anda tidak putus asa dan teruskan usaha sebaiknya dan harapnya sentiasa bersangka baik, mungkin ada hikmahnya. Now saya ceritakan Set Kehamilan Shaklee yang hebat, nanti akan datang saya akan ceritakan pula pasal set vitamin kesuburan yang sesuai untuk suami isteri yang ingin mendapatkan zuriat, in sya allah.


SET KEHAMILAN SHAKLEE YANG HEBAT

Apabila diberitahu kita bakal jadi ibu so memang banyakla perasaan yang tak mampu nak diceritakan, selalu terfikir apa yang terbaik buat bayi kita nanti, nak cari baju warna apa, nak cari katil la, nak cari cari barang-barang bayi la,nak cari nama yang cantik dan vogue la tapi pastikan nama bayi kita tu ada makana yang cantik secantik tuannya tau, so macam-macam yang akan kita fikir, betul tak?Samala juga dengan kaum bapa, mesti asyik fikirkan nak yang terbaik buat isteri dan bayi yang bakal dilahirkan nanti,bagusnya.

Selalu kita akan fikirkan nak cari Set Bersalin yang bagus-bagus dan yang best-best tapi kita perlu ingat bahawa kita juga perlu mencari Set Kehamilan yang sesuai yang hebat dan bagus untuk kita dan bayi kita, sebab di waktu kehamilan juga kita perlukan nutrisi yang terbaik dan khasiat yang terbaik bagi menampung tumbesaran bayi kita mengikut keperluan bayi mengikut tempoh bulan-bulan kehamilan. So jangan fikir mudah ye, dah kata nak anak yang sihat dan comel, bijak dan hebat, kita pun perlu berikan yang bagus-bagus dan hebat-hebat la buat diri kita dan bayi kita yang akan dilahirkan nanti.


TAHUKAH ANDA?

Set kehamilan shaklee yang Hebat ini juga mampu mengelakkan si ibu dari penyakit darah tinggi. Perkongsian dari seorang sahabat yang mengambil Set Kehamilan Shaklee yang hebat ini dan Doktor mengesahkan bahawa beliau tidak mengalami darah tinggi seperti kehamilan yang lepas-lepas dan ini membuatkan beliau sangat gembira dan berkongsi kebaikkan Set Kehamilan Shaklee yang hebat ini dengan kawan-kawannya yang lain.

Set Kehamilan Shaklee yang Hebat ini juga mampu membantu mengurangkan alahan dan morning sickness buat ibu-ibu yang sentiasa mengalaminya ketika mengandung. Ada juga yang langsung tidak mengalami alahan ketika mengandung, namun semua itu bergantung kepada hormon ibu-ibu itu sendiri, so cubalah dulu dan tengok macam mana, kalau berkurangan syukur sangat-sangat kalau alahan tak teruk sangat macam dulu-dulu pun dah syukur sangat-sangat. 

Alhamdulillah setelah hampir sebulan mengamalkan set Kehamilan Shaklee pada kali ni, saya dapati saya tak mengalami alahan yang teruk seperti pengalaman mengandung yang lepas-lepas. Kalau dulu memang teruk, asal makan je muntah, dah la tak selera makan, dah makan muntah pulak tu, lagi satu pantang bau benda busuk cepat je muntah. So memang kerap ulang-alik masuk wad di hospital masuk air dalam  badan sebab terlalu lemah dan berat badan sentiasa turun, doktor pun risau so memang warded di kala mengandung tu memang normal la bagi saya and family. But now, alhamdulillah saya lebih sihat sedikit tiada alahan yang teruk tapi ade masalah lain pulak, tapi takpela saya dan suami redha, janji baby sihat,mama and abah pun gembira:)

APAKAH KEBAIKKAN YANG TERKANDUNG DI DALAM SET KEHAMILAN SHAKLEE?


1) Vitamin C Plus


  • Formulasi yang mampu mengekalkan pertahanan badan secara semulajadi, menguatkan sel, saluran darah, gigi, gusi, tulang, mata dan otot.
  • Menjaga dan memastikan saluran darah supaya tidak mudah pecah dan mencegah pengerasan saluran darah berlaku baca lagi mengenai khasiat vitamin c plus

2) Vitamin B Complex

  • Mengandungi vitamin B2 dan B6 yang terbukti mampu merawat kesakitan migraines dan sakit kepala yang disebabkan tekan kerja, tidak lena tidur malam
  • Mengandungi 8 jenis vitamin B yang diperlukan oleh tubuh untuk menggantikan nutrisi vitamin B yang hilang 
  • Vitamin B Complex juga dapat mengurangkan stress dan tekanan
  • Ia juga membantu melancarkan pergerakkan salur darah dan membantu mengatasi masalah meroyan  dalam tempoh berpantang
  • Menguatkan jantung, peparu dan organ-organ penting yang lain buat ibu dan bayi 

3) Ostematrix

  • Terdiri dari kalsium, magnesium dan Vitamin D
  • Kalsium dapat mengurangkan sakit kepala, stress, jantung berdebar dan mood swing
  • Magnesium dapat membantu mengecutkan sistem saraf dan menstabilkan sistem denyutan yang tidak sekata
  • Membekalkan kalsium yang secukupnya untuk tulang, gigi ibu dan bayi
  • Membantu mengurangkan lenguh-lenguh kaki dan badan setelah kenaikkan berat badan
  • Membantu ibu-ibu mendapatkan tidur yang berkualiti dan lebih lena baca lagi kebaikkan Ostematrix yang perlu anda tahu

4) Vitalea


  • Mengandungi Vitamin B12 yang dapat membantu pembentukkan sel-sel darah merah
  • Mempunyai 28jenis vitamin yang diperlukan oleh orang dewasa terutama ibu mengandung
  • Mencantikkan kulit, kuku, rambut dan membantu mencegah tiroid
  • Menyokong jangka hayat hati dan usus
  • Melindungi ibu daripada sebarang kerosakan akibat serangan radikal bebas
  • Baik untuk tumbesaran otak bayi

5) ESP

  • Esp berasakan tumbuhan semulajadi dan sumber soyanya tidak diubah genetiknya
  • Mengandungi 9 jens asid amino penting yang diperlukan oleh tubuh badan kita dan bayi anda
  • Menguatkan kuku supaya tidak mudah patah, rambut berkilau, mencantikkan kulit serta memastikan jantung yang sihat
  • Sumber rendah lemak semulajadi dan bebas kolestrol
  • Membekalkan tenaga berkekalan supaya anda lebih sihat dan bertenaga sepanjang tempoh kehamilan

5) Omega Guard

  • Membekalkan asid lemak Omega -3 iaitu EPA yang menyihatkan jantung, DHA yang penting untuk perkembangan dan meningkatkan fungsi otak, ALA dan lain-lain lagi
  • Dapat mengurangkan risiko penyakit jantung
  • Memelihara tekanan darah ibu dan memperbaiki kesihatan kardiovaskular
  • Memelihara kesihatan otak, fungsi-fungsi sendi dan penglihatan ibu dan bayi






TESTIMONI PENGGUNA SET KEHAMILAN SHAKLEE YANG HEBAT 










    Jadi buat semua para ibu and bakal ibu, gunakanlah set kehamilan Shaklee yang ternyata hebat dan berkhasiat ini ye..saya tahu semua ibu-ibu dan bapa-bapa mengharapkan dikurniakan anak yang sihat, bijak dan comel, jadi inilah salah satu pelaburan kita untuk memastikan anak-anak kita mendapat nutrisi dan khasiat yang terbaik ketika di dalam kandungan lagi..nasihat saya amalkanlah produk yang berkesan, semulajadi dan selamat serta paling penting sekali pastikan ia halal..Yelah nak jadi sebatian dalam badan anda dan bayi anda juga so wajiblah kena pilih yang halal..tak gitu? huhu


Promosi Bulan November 2014 
# Bulan ni promo Buy 6 Omega Guard free 1 Omega Guard
# Free membership 
#Nak lagi istimewa please contact saya terus ye..


Cantik Bergaya dengan Shaklee

Sebarang pembelian@pertanyaan lanjut boleh diajukan terus kepada saya ( Haida) :
In sya allah saya akan memberikan konsultasi terbaik buat anda

http://www.facebook.com/haida83
pm/sms/whatsApp : 0182064760
E-mail : inspirasihaida@gmail.com














No comments:

Post a Comment