Thursday 19 June 2014

Cara makan Shaklee Slimming Set dengan betul..


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Bagaimana cara makan Shaklee Slimming Set dengan betul? 

Mula-mula sekali saya nak ucapkan tahniah pada anda yang telah membeli shaklee slimming set dari saya atau dari agen shaklee yang lain..yang penting anda telah melakukan perkara yang bijak setelah mengambil keputusan untuk membeli Shaklee Slimming Set untuk mengurangkan berat badan supaya anda kekal sihat dan anggun untuk diiri sendiri dan keluarga anda..

Shaklee slimming set juga dikenali sebagai set 3B..kerana ia didatangkan dengan 3 jenis vitamin yang dapat membantu anda mengurangkan berat badan anda dengan selamat dan berkesan..Shaklee Slimming Set 3B didatangkan dengan pelbagai pilihan vitamin..namun ia berpandukan pada tahap kesihatan anda..

Bagi yang memilih Shaklee Slimming Set seperti di bawah :

1) Cinch + Lecithin + Herb-Lax

atau 

  2) ESP + Omega Guard + Alfalfa

Cara makan Shaklee Slimming Set : 

saya makan Shaklee Slimming Set pilihan nombor 1, jadi saya terangkan nombor 1 dulu ye..


Pagi :
 Wajibkan diri supaya Sarapan
( kalau yang tak sempat bersarapan terus minum 1 Scoop cinch untuk alas perut )

Minum Pagi :  
Bancuh 1 scoop cinch
 ( anda boleh tambah dengan susu @ jus buah jika suka dan lagi sedap )

Tengahari : 
Makan nasi kemudian ambil lecitin 3 biji selepas makan
( lebihkan sayur dan buah )

Malam :
 Bancuh 1 scoop cinch sebelum makan malam kemudian makan 3 biji lecithin

* Herb Lax :
 untuk 3 hari yang pertama makan 3 biji Herb-Lax berturut-turut..
minggu-minggu yang berikutnya, makan 3/4 biji untuk 3 kali seminggu..    












TESTIMONI PENGGUNA









Kalau mereka ni boleh kurus dan turun berat badan dengan jayanya..mustahil kita tak boleh turunkan berat badan kita juga..

Lepas ni boleh saya masukn testimoni daripada diri saya sendiri la pulak:P dan anda pun jangan lupa..ambil gambar anda sebelum amalkan Shaklee Slimming Set dan selepas penurunan berat badan nant yei..

Jadi, hubungi saya untuk penerangan cara makan Shaklee Slimming Set yang lebih lanjut.. dan saya akan cuba membantu anda untuk mendapatkan suplement yang sesuai untuk anda amalkan..kerana bukan semua sesuai untuk kita jadi kena tengok tahap kesihtan badan kita sebelum mengambil mana-mana suplement yang sesuai..janagan risau saya akan cuba bantu anda membuat pilihan yang bijak..yang pasti saya dan kumpulan saya akan bantu anda sihat dan kurus dengan cara yang berkesan dan selamat..yang penting anda belilah dari agen yang benar-benar mampu membantu anda dan yang boleh bimbing anda supaya anda berjaya sihat dan kurus dengan berkesan dan selamat..Semoga maju jaya..



#jom sihat bergaya dengan Shaklee
#jana side income anda dengan tawaran bisnes dr shaklee hanya dari rumah..
#nak brape angka 4,5 angka..semuanya boleh 


Sebarang pembelian@pertanyaan lanjut boleh diajukan terus kepada saya ( Haida) :
http://www.facebook.com/haida83
pm/sms/whatsApp : 0182064760
Call no : 0145407870
E-mail : inspirasihaida@gmail.com
Layari blog : inspirasihaida.blogspot.com

No comments:

Post a Comment