Friday 5 September 2014

Resepi Meal Shakes Shaklee terhebat

   Resepi Meal Shakes Shaklee yang sedap dan lazat

Anak-anak saya suka sangat minum Meal Shakes Shaklee ni, mereka kata sedap..asal buat air je mesti dipesan pada saya awal-awal "mama jangan lupe letak Meal Shakes ye" huhu saya akan senyum je sebab sebelum ni saya campurkan Meal Shakes dah tapi mereka tak tahu. Kalau pergi berjalan-jalan pun mereka akan pesan pada saya atau suami saya " jangan tinggal Meal Shakes tau" 
Kadang-kadang tu mereka siap pesan pada pengasuh mereka lagi mintak campurkan Meal Shakes dalam susu or minuman mereka. Hebat betul penangan Meal Shakes ni.. 

Bersempena dengan promo Meal Shakes pada bulan september ini, buy 3 Meal Shakes free 1  Meal shakes..jadi saya memang takkan lepaskan peluang untuk mendapatkan stok Meal Shakes Shaklee buat anak-anak tercinta. Lagipun khasiat dan kebaikkan Meal Shakes memang tak boleh dinafikan lagi, anak-anak saya perlukan Meal Shakes untuk perkembangan mental dan fizikal mereka serta yang paling penting untuk ketahanan badan mereka.


Halang penyakit dari dijangkiti


Anak-anak memang mudah terkena penyakit, demam, batuk, selsema dan banyak lagi, kalau di rumah kita begitu mengambil berat tapi keadaan diluar terlalu berbahay buat mereka, tambah-tambah sekarang ni penyakit makin advance so kita para ibubapa perlu advance juga.

Di sini saya ingin berkongsi resepi nak buat Meal Shakes Shaklee yang sedap dan lazat,dan pastinya terhebat.



Di sini saya ingin berkongsi resepi nak buat Meal Shakes Shaklee yang sedap dan lazat,dan pastinya terhebat di alaf ini.


(sesuai untuk anak-anak & ibu mengandung)

1) Bancuh milo/ vico/serbuk koko macam biasa dan campurkan 2 sudu Meal Shakes Shaklee
(anak saya seronok jika ditambah ais beberepa ketul)


2) Bancuh horlicks macam biasa dan campurkan 2 sudu Meal Shakes Shaklee
(jika suka boleh tambah ais atau minum suam)

3) Susu kotak berperisa coklat atau strawberry yang dibeli dari kedai campurkan dengan
 2 sudu Meal Shakes Shaklee

4) Air soya dalam kotak atau dalam botol campurkan dengan 2 sudu Meal Shakes Shaklee

5) Bancuh 1 cawan susu atau susu segar, 2 biji strawberry, beberapa ketul ais dan 2 sudu Meal Shakes kemudian kisar (blend) 
(boleh juga gunakan buah-buahan lain jika suka)

Boleh juga dicampur ke dalam bubur nasi yang sudah sejuk atau nestum utk bayi yang berumur 1 tahun ke atas.

Untuk mereka yang nak naikkan berat badan atau yang bercita-cita nak bina badan  bolehlah mengamalkan Meal Shakes ini dan minum Meal Shakes selepas makan. 

Tak kisahla macam mana pun caranya yang penting anak-anak kita enjoy dengan minuman Meal Shakes Shaklee ni suapaya mereka mengharungi kehidupan mereka dengan lebih sihat dan selamat in sya allah.Kita mampu merancang namun ALLAH jua yang menentukan segalanya..Kalau anda ada resepi Meal shakes yang lazat, anda boleh kongsikan atau hantar testimoni anda dan anakanda kepada saya..

Testimoni



Artist Rita Rudaini amalkan Meal Shakes buat anaknya.


Anak sihat ibu gembira


Cantik Bergaya dengan Shaklee



# Promo bulan September 2014
Buy 6 Collagen Powder free 1 collagen powder..jimat tu
kalau nak beli 1 kotak je pun boleh, PM saya, in sya allah saya akan bantu anda..



Sebarang pembelian@pertanyaan lanjut boleh diajukan terus kepada saya ( Haida) :

http://www.facebook.com/haida83
pm/sms/whatsApp : 0182064760
E-mail : inspirasihaida@gmail.com











No comments:

Post a Comment